7 tipů, jak si zařídit home office

První a pravděpodobně nejdůležitější věc, na kterou byste při navrhování domácí kanceláře měli myslet, je dobré místo. Zvažte svůj pracovní styl a charakter své práce, jako jsou potřeby lidí, se kterými žijete.

Pokud je vaše práce osamělá a vyžaduje ticho, koncentraci a soukromí, kancelář si zařiďte:

  • na zahradě (při dobrém počasí)
  • v garáži
  • v podkroví
photo 1580038392775 0246e5292876

Na druhou stranu, pokud musíte hlídat děti, vytvořte si home office v blízkosti kuchyně anebo obýváku. A jestli jednoduše nemáte prostor jinde, rohy v ložnici nebo obýváku mohou být také dočasnou náhradou kanceláře.

Design malých domácích kanceláří

Při navrhování home office si položte několik otázek, abyste poznali své potřeby.

  1. Kolik místa na stole potřebujete?
  2. Kde budete ukládat pracovní pomůcky?
  3. Je pro vás důležité mít pokoj a pohodu, být izolován od hluku?
  4. Potřebujete často přístup k souborům, papírům a záložkám? Bude to pro vás praktičtější, mít je na policích nebo v zásuvce? Anebo jich je tolik, že potřebujete rovnou celý regál?
  5. Používáte monitor a potřebujete více zásuvek nebo podstavce pod notebook?

1. Správný výběr stolu

Pro výběr toho nejlepšího stolu pro váš home office je důležité zvážit, kolik místa na něj máte k dispozici. Pracovní plocha musí být dostatečně velká, aby vyhovovala vašemu notebooku anebo počítači, a zároveň vám poskytovat prostor na zapisování poznámek nebo třídění souborů.

table

Rohový stůl vám pomůže rozdělit pracovní prostor na dva: jedna část pro počítač, druhá pro papírování.

2. Dokonalá kancelářská židle a křeslo

Kancelářské židle nejsou jen vizuálně lákavé, ale pokud na nich sedíte dlouhé hodiny, měly by být i dostatečně pohodlné. Také by vám měly poskytovat oporu zad. Zvažte i možnost otáčení a nastavování do správné výšky.

3. Nepořádek schovejte do zásuvky

Nepořádek je rušivý a bude vás rozptylovat. Všechny dokumenty proto uložte do zásuvek tak, aby vám vznikl čistý prostor, ale zároveň jste měli dokumenty a složky snadno dostupné. Kontejner se zásuvkami na kolečkách je pro tyto účely naprosto skvělý.

Do své home office si vyberte i úložný prostor, kontejner anebo zásuvky či police, které jsou funkční a stylové a povzbudí vás, aby mělo všechno své místo.

4. Své cíle mějte vždy na očích

Nástěnky jsou do každé pracovny skvělým pomocníkem.

photo 1535056889777 5821f7c5b4ff
  • na vizualizaci svých cílů a úspěchů
  • na sledování konečných termínů a zaznamenání úloh
  • plánování schůzek
  • přípravu To Do listů

5. Dostatek světla

Svůj pracovní stůl umístěte blízko okna, abyste měli co nejvíce denního, přirozeného světla. Pokud pracujete s počítačem a dalšími obrazovkami, ujistěte se, že během dne dáváte pozor na úhly přirozeného světla a vyhýbáte se oslnění.

Pomůže vám i lampa, která je nepostradatelným kouskem pro váš pracovní kout.

6. Chraňte svou podlahu

Dřevěné podlahy a parkety může kancelářská stolička lehce poškrábat. Oddělte svůj home office od zbytku místnosti zajímavým kobercem anebo běhounem s hladkou texturou podle stylu, který vám vyhovuje.

Čtěte dál!

VELETRH FOR DECOR & HOME v Praze Letňanech začíná již 5. září 2024

Zveme všechny příznivce dekorací a dárkového zboží k návštěvě jediného specializovaného veletrhu...

FRÝDECKO-MÍSTECKÝ VELETRH – Polárka plná nápadů

Frýdecko-Místecký veletrh tradičně zaplní halu Polárka v pátek 24.5. a v sobotu 25.5....

Komentáře

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Oblíbené články

Jak umíchat Aperol Spritz – přísady a poměry

Aperol Spritz je koktejl pocházející z Itálie, složený z...

Hmyz v bytě: Jak se zbavit malého hmyzu v domácnosti

Nežádoucí hmyz v bytě nás může pořádně potrápit. Ale...

Jak udržovat živý plot

Jednou z možností, jak esteticky oddělit zahradu od okolí...